Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

måndag 16 juni 2008

Sorgsen dag...

Idag/imorgon någon gång skulle vår lille/lilla kommit till oss. Tyvärr blev det inte så... och just nu känns det fruktansvärt tungt. Sitter och plågar mig själv här sista dagen på jobbet och tittar på dopguiden.se. Finns så många fina dikter och sånger... jag hade hunnit planera så långt, inredning i babyrummet, vem som skulle sjunga på dopet... Vår lill* blev inte mer än en ängel som är hos sin morfar nu. En dag hoppas jag att fler ska komma, som får stanna hos oss.


Lilla du, jag älskade dig från första stund...

2 kommentarer:

snöstjärna sa...

Den dagen är alltid tung =( Vi hade ju BF ungefär då Jordan föddes fast året innan ... det var nog bestämt vi skulle ha en augustibebis =)

Er älskade kommer att komma till er snart med! Det vet jag! =)

♥ cloudberrie ♥ sa...

Åååå var det nu, åååå jag borde ha varit på jobbet och fått KRAMA om dig riktigt hårt!!!

Jag håller alla mina tummar och tår att det blir en liten SNART *KRAM*

Jag hoppas du får en riktigt skön och avkopplande sommar med allt mysigt som hör sommarlovet till. Jag är såååå GLAD att du kommer jobba 100% på samma skola, ska bli underbart! Är så GLAD att jag lärt känna dig och fått en sååå fin vän!!!

STOR STOR STOR KRAM