Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

söndag 4 juli 2010

Uppdatering

Mattes lillhjärta har fått komma till sin sista vila nu. Han ligger i skogsbrynet hos min mormor, där min mosters två hundar också vilar. Vi planterade en rosenbuske hos honom
Han kommer alltid saknas i våra liv, även fast tiden går. Tack Ceasar, mattes älskade vän, för den tid vi hade och all glädje du gav!



Här hemma blommar det för fullt i etageplanteringen. Robert överraskade mig med att ha grävt ner massor av tulpanlökar som får folk att stanna efter vägen för att titta på dem. Helt underbara!

Kusin David har varit här och hjälpt mig att göra ett stenparti, då jag inte själv fick lyfta något tungt på ett tag tag.


Såhär blev resultatet. Jag är helnöjd! Tyvärr gör inte fotot det helt rättvisa!


Vi har hunnit vara ute på premiärfisketur, och Robert fick en 2,5 kilos öring som vi grillade på midsommarafton. Det var riktigt gott!


Asta njuter av att vara ute på balkongen. Hon jagar flugor och spanar på fåglar!

Fina tjejen!

Magen har börjat jäsa lite nu, och på onsdag är det dags för ultraljud. Ska bli himla spännande att få se den lill* därinne igen!

1 kommentar:

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej Stina!
Grattis till den lille i magen, vilken känsla det är att känna rörelserna i magen.
Vilket fint stenparti ni har fixat till och etage planteringen är så härlig med alla sina underbara tulpaner.
Kul att du tittade in till mig och gav till känna.
Ha det gott:)