Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

söndag 8 mars 2009

Färdigtapetserat

Äntligen är det klart i gillestugan, gillar inte att han sådan oordning som det varit nu sen i torsdags. Taket fick målas 4,5 varv innan det blev bra! På det här kortet hade vi bara precis hunnit få upp "trädväggen" och inga kontakter är iskruvade. Idag har det hänt lite mer, bilder kommer här framåt. Den är i alla fall ursnygg och vi är jättenöjda!





Tyvärr så har lillhjärtat blivit ännu sämre, och fick åka in akut idag. Han rosslade alldeles hemskt och hostade, hela magen arbetade för att få luft. Nu har han fått vätskedrivande och har börjat andas lugnare, men orkar knappt gå själv alls. Man får bär honom i trappor och han äter och dricker inte än... usch, många tårar har runnit!


Lillhjärtat mitt!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken otroligt SNYGG vägg det blev!!! Du har bra smak Stina, gillar din stil.

Stackars Ceasar!!! Hoppas hoppas hoppas att han kryar på sig snabbt igen.

STOR KRAM från Eva