Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

måndag 9 augusti 2010

Vecka 23




Går imorgon in i vecka 23. Halvtid är passerad sedan ett tag, och bebis börjar närma sig ett halvt kilo i vikt. Det känns som att jag agerar gympasal ibland, då den bökar på. Sparkarna har börjat kännas ovanför naveln och blir allt kraftigare. Så underbart!!

Funderar dock lite på om jag har mig några läsare här, eller om det kan vara dags att lägga ner bloggen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå, jag är in och läser, kanske inte regelbundet men.../Sofia

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad mysigt med bebisen!!!
Ska bli så spännade att träffas, för nu gissar jag att det syns?

Jag har varit en dålig besökare av bloggar i sommar, men annars läser jag gärna :)

STOR KRAM från Eva

Lisa sa...

Nej vi är rätt dåliga på att skriva upp hans kommentarer...förutom dom som hamnar i bloggen vill säga. Men man skulle kanske bli lite bättre...för just nu kommer det ju skojiga saker ur hans mun mest varje dag.

Och japp helt perfekt med trots nu. Fast iof kanske det är bättre med nu än november. För det låter inte vidare skoj med heltrotsig Alvin och nyfödd hemma.

Vida sa...

Jag är nog helt förvirrad och hade fullt upp med att vila den sista semesterveckan... jag tror att jag helt glömt bort att tacka dig för det fantastiska armbandet.

Jag älskade det!! Har haft det flera dagar, det matchar ju flera plagg eftersom det är flera färger... Jag la ut det på ett inlägg och länkade till dig och det var många som tyckte det var fint..

Så stort tack igen!!!