Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

tisdag 11 januari 2011

Fyra veckor imorgon

Gud vad tiden går. Astrid blir redan fyra veckor imorgon. Hon har verkligen stulit våra hjärtan. Robert säger att jag är brädad och nummer två för all framtid, och jag förstår honom.

Hon hade mycket magknip under mellandagarna men det har börjat bli mycket bättre. Hon verkar också komma in i en bättre dygnsrytm, så vi får sova mellan amningarna nu, härligt!

Bjuder på en liten film från 10 januari, en lite trött och skeptisk, men alldeles underbar liten dam!


Nu ska hon äta, och sedan ska vi ut med vagnen. Solen skiner så vacket i snöklädda träd, den har varit borta ett bra tag så det ska bli jättehärligt!

Inga kommentarer: