Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

onsdag 9 april 2008

Husägare med bättre ordning och studiecirkel

Ja, nu har vi börjat få ordning och vi njuuter av att vara husägare. Det är underbart! Massagerummet och datarummet börjar komma i ordning också. Ska fota snart!

Påbörjade igår min karriär som cirkelledare i en kurs om decoupage. Mina deltagare blev lika fast som jag i det hela. De började med att titta i böckerna och säga att vi kan börja pyssla nästa gång, till att börja klippa ut, till att de bara var tvungna att prova att lacka på motiven på krukor. Man fastnar totalt! De ville knappt avsluta och det ska bli jättekul att träffas nästa vecka igen. Ska fota våra alster så ni får se. Vi håller till i vårt kök, så härligt när huset fylldes av skratt och kaffedoft! Robert flydde ner till sitt fiske- och whiskeyrum och hade det säkert mysigt där :)

Stressigt med jobbet just nu, men det är ju inte så länge kvar. Ska sova över i stan inatt och massera några stycken ikväll. Nu är det ju bara 3 veckor kvar tills vi åker till Luleå och tittar på Sound of Music också, ska bli jätteskoj!

Här har vi ett kort på mig och Robert. Det är taget på hans överrraskningsfest vi hade då han fyllde 30 i februari.
Nu till helgen blir det inflyttningsfest i huset. Längtar till det!

2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag förstår att du njuter av huset och att äntligen få "packa upp" alla saker du haft i kartonger etc.

Dina decoupage alster är så vackra! Brickan du visade är ju snyggare än alla man kan köpa i affärer! Du har talang för det med :)

FINT foto på dig och Robert! Nu fick jag ju se hur han ser ut ;) KUL!

Hoppas på sol i morgon när det blir Dundret. Du borde fått va med!!! Jag hade sett fram emot ett "race" i backarna :)))

STOR nattis KRAM från Eva

Laila sa...

Grattis till huset!
Har sett så vackra decoupage saker, men har ännu inte vågar mig på det själv....