Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

måndag 31 mars 2008

Husägare i en värld av kartonger

Ja, så var man då husägare. Eller ja, vi fick tillträde till huset igår och idag ska vi fixa allt med banken. Började flytta in igår i alla fall och alla kartonger är i nya huset så gott som. Möblerna från lillhuset är dock fortfarande kvar där och vi sov sista natten där. För mig kan vi snarare säga att jag tillbringade sista natten där nu, då jag inte sovit en blund. Kommer vara lagom pigg under lektionerna idag! Det känns i alla fall heeelt underbart, precis vad vi behövde. Älskar huset redan! Det är så välkomnande och lugnt där.

Välkommen på besök!

3 kommentarer:

snöstjärna sa...

Va härligt, nu kommer det roliga... packa upp å inreda!! *kram*

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ha en riktigt skön helg och MYS i ert nya hus! Koppla av med ett glas rött, sov länge och tassa runt i raggsockarna ;)

STOR KRAM

Anonym sa...

Hej Stina. Jag hittade den här adressen på lunarstorm och kikade såklart snabbt in. Jätteskoj att läsa lite om vad som händer och sker i erat liv. Grattis till det nya huset - förstår att det känns härligt. Du får lägga ut lite bilder från huset när ni känner att ni fått lite ordning och reda där..jag är ju nyfiken ju. Vi tänkte tillbringa några veckor uppe i gällivare i sommar så då kommer vi gärna och häsar på er en sväng. Ha det bäst! Kramar från Lisa och Alvin