Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 27 mars 2008

Förvirrad!

Jisses, pappa hade blivit 55 år igår, inte 54. Jag har uppenbarligen mycket i huvudet nu. Vi får huset på måndag, helt klart. Ska bli såå skönt! Har varit ut till byn idag och fört saker till huset som inhandlades på IKEA och lite annat. Masserade också lite och hämtade Carolina på dagis så vi hade en mysig eftermiddag.

Längtar efter Robert, tycker han varit borta länge nog nu. Han tycker nog tvärtom, och stannar till lördag som det är sagt. Ja, det blir bra ändå. Då har vi söndag att packa hans saker och sådär. Pratade med hans farmor idag också som vi hyr huset av, och hon han ingen panik att vi tömmer huset direkt så det är skönt. De kommer bara vrida ner på värmen så får vi tömma i egen takt.

Har satt två sorter till i jorden nu.
* Stäpplök
* Vit boll-lök
De kommer nog inte att gå häruppe, men ropade in de på Tradera. Man måste ju prova i alla fall. Nu ska jag kika in på Panduro och kanske beställa lite découpage-saker. Ska bli cirkelledare ute i byn så vi måste ju ha lite att jobba med :)

Ska åka på jobbet imorgon. Måste sätta mig och lägga upp lite planering, och så måste jag ta mig i skinnet och rätta mer! Usch, man är inte ledig när man borde vara det.

Ha det så bra!

Inga kommentarer: