Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

onsdag 26 mars 2008

Sänder pappa en extra tanke

Pappa hade blivit 54 år idag. Tänker mycket på honom stundtals, särskilt efter att jag "träffade honom" i somras. Det känns som han finns nära mig och ibland känns närvaron väldigt starkt. Känns tryggt att veta att han är med mig i alla fall.

Grattis på dig kära pappa! Hoppas du haft en fin dag

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å där har vi ännu en likhet, pappa... (berättar bättre "live" ;)

Vad SÖT kofta! Du är verkligen så duktig!

IKEA, skoj! Jag funderade också på en shoppingtur dit under lovet, men det får bli längre fram i vår. Där finns alltid en massa nytt att fynda ;)

Hoppas du får en fin dag i solen!
STOR KRAM