Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

måndag 24 mars 2008


Ja, här har vi ett av mina alster. Tyvärr syns inte hålstickningen så bra. Broderade klart blommorna idag och de lyfte verkligen hela koftan. Blev väldigt söt. Fick tag på ett nystan till i samma färgbad (TUR!) av det gröna jag behöver till babyoverallen och så har jag köpt garnet till dopklänningen också.
Imorgon bär det av till IKEA med min mor. Ska inhandla tvättkorgar, glas-/plastburkar av alla de storlekar för mjöler och gryn och sånt, gardinstänger, sopsorteringskärl och lite annat som kan behövas till huset. Skoj att komma iväg med mamma också.
Tjing

Inga kommentarer: