Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

onsdag 9 juli 2008

Ny dator - säker uppkoppling


Yes, nu är en ny, fin och grön dator inhandlad. Tecknade mobilt bredband. Är less på att det racklar hela tiden. Har tyvärr inte hunnit läsa in några bilder än, men vallmona blommar för fullt och sommarmalvorna har också börjat. Superfint!
Vi var på Puoltikasvaarafestivalen i helgen. Hade jätteskoj! Dansade en hel del :)
Rockband, det drog en lite annan publik än förra året! 
Skriver igen när jag fått bilderna inlästa. Ni måste se blomlandet, det blev så bra!
Stor kram!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken SNYGG data! Finns den i rosa? ;) Ser fram emot MASSOR av blomfoton!

Mina vallmon jag fick av dej har blommat nu när vi var borta (eller inte alla, någon är på G nu) och en var svart, resten vita och alla jätte söta! I övrigt är mina blommor en KATASTROF! Så nästa år ska jag bara ha tygblommor... *suck*

Stora kramar från Eva