Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

måndag 26 januari 2009

Hemma hos - oss!

Nu har jag lagt den sista finishing touch när väggtexten anlänt till massagerummet. Jag är himla nöjd! Tog en bild med blixt också för att visa färgerna. Det är otroligt fint när värmeljusen lyser upp underifrån. Massagerummet har exakt rätt uttryck nu, lugn och ro, man finner ro där inne. Ingenting som stressar upp.

Trädtapeten är ljuvlig, jag älskar den!



Trädtapeten uppspänd på målarduk.
Två likadana hänger uppe i korridoren för att binda ihop korridoren med massagerummet.

Och lilltoaletten. Spegeln är otroligt fin! Tack mamma!!!! Du är bäst!


Wallstickern...
...som sitter på väggen bakom spegeln. Lilla fågeln hamnade på spegeln.

Det är en så otrolig skillnad på vår nedervåning nu och jag är såå glad över att vi fick detta i julklapp. Bättre kunde det inte bli! Nu längtar man efter att gå dit ner, och det känns roligt och seriöst att ta emot massagekunder.

Jag är hemma sjuk, efter lunch idag gick det inte att vara på jobbet längre. Igår eftermiddag kändes det som någon slog mig med en hammare i huvudet, och så blev jag sjuk. Som tur var hann jag städa båda våningarna innan, så jag kan ligga med gott samvete. Nya diskmaskinen kopplades också in igår så det är skönt.

Ni som läser får mer än gärna kommentera... Det vore skoj att få respons och synpunkter på det man skriver. Eva är trogen "kommentator". Det uppskattas :)
Ha det så gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Stina sååååå VACKERT det blev med väggorden, listen med ljusen och tapeterna!!! Ursnyggt!!! Förstår att du ÄR nöjd!

KRYA PÅ DIG!!! och du, stanna hemma tills du mår BRA!

Stor KRAM från Eva cloudberrie

Orchid sa...

Tack för din vänliga kommentar på min blogg! Det är så roligt när folk hör av sig!
Så väldigt fint du har fått det! Jag skulle verkligen njuta av en stund med massage hos dig!
Jag har tittat in på din blogg en tid, då jag tittar på andras vackra foton. Nu blev det en kommentar också!
Ha det så gott!
Ingegerd

Anonym sa...

Det ser verkligen mysigt ut hemma hos er! Supersnygga väggord du fått upp på väggen i massagerummet. Vart har du beställt dom?