Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

tisdag 6 januari 2009

Nytapetserat!

Igår blev vi klar med tapetseringen. Är jättenöjd, tyvärr visar inte bilderna helt hur fint det blev!
Lägg märke till att den gröna korridoren är borta också. Vi har kvar av trädtapeten och jag kommer att spänna upp två stycken på målarduk och ha som tavlor ute i korridoren för att knyta ihop rummen ännu mer. På den kommer vi sätta spotlights för att få in ljus på ett snyggare sätt också.
Lilltoan är inte tokblå längre. Ska imorgon och titta efter ett nytt spegelskåp dit in, med belysning. Få se om jag hittar något som passar. Tapeten syns inte så mycket här eftersom vi inte har någon lampa därinne än. En wallsticker med fåglar på en kvist tillkommer ju också här senare, då de får in den på butiken.
Jag är kanonnöjd! Nu trivs jag med att vara på nedervåningen :)
Börjar jobba imorgon, känns helt okej. Jag har hunnit vila upp mig, fixa och dona hemma och jag har tillbringar massor med tid med mina nära och kära. En perfekt ledighet!
Kram!!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Det ser jätte fint ut! Jag kan tänka mig att den tapeten "live" är helt underbart vacker. Jag har inte glömt att vi ska besöka dej ;) Men snart har du ju 1års jubileum, så vi får väl komma då :)))

Kul att ses igen idag! Nu blir det en BRA termin.

STOR KRAM från Eva