Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

fredag 24 september 2010

Sjukskrivning

Jag blev sjukskriven i måndags, och även om jag inte riktigt vet vad jag ska göra av all tid så känns det nog rätt bra. Fogarna är väldigt tacksamma i alla fall. Dock så känns det inte bra att lämna jobbet och eleverna riktigt än, men det finns inte något annat att göra. Det är bara att konstatera att jag inte kan jobba längre. Igår var det helt okej, men idag har jag riktigt ont igen så nu är det mest ryggläge.

Såhär ser det numera ut när jag tittar neråt. Fötter - var är ni?!



Bebis sparkade igår så det guppade på utsidan. Börjar bli riktigt kraftfulla rörelser nu, och ibland känns det som om jag måste flytta på hela mig för att den ska få böka sig på plats. Hur mysigt som helst! Robert låg och försökte väcka den i närmare en timme igår kväll, men då ville den prompt sova jättedjupt. Han försökte smeka, picka, kittla och trycka överallt och invänta en reaktion, men icke. När Robert väl somnat, DÅ vaknar bebis. Den är allt en liten luring :)

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

*fniss* vilken festlig bild!

Jag har MASSOR med projekt du kan få ;) sy köksgradiner, klä om kökssoffan, putsa fönster, sy en stor duk, organisera förrådet, väva en grön matta, bygga garaget, måla taket, tapetsera om Alvas rum... ska jag fortsätta ;) tssssss... Skojjar!!!

STOR KRAM från Eva