Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 11 september 2008

Personlighet och utmaning

Fick lite länkar av Eva (cloudberrie här) och gjorde ett personlighetstest. Detta är jag:

Din personlighetstyp:
Kraftfulla, originella och känsliga.

Slutför vad de påbörjat.
Extremt god människokännedom.
Lyhörda för andras känslor.
Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta.
Respekterade för sin starka vilja att göra rätt.
Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Observera att detta EJ är kopierat från Eva, vi bara råkade få samma resultat :)

Jag har också blivit utmanad, i en annan sak, så den kommer här:

Först reglerna: Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta? Kött i alla former (GI-mat)

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av? Det beror på var jag är tror jag. Brukar vara den som hjälper till att duka av

3. Var sitter du helst när du bloggar? I vardagsrumssoffan, min laptop och jag :)

4. Köper du ofta Triss? För sällan, man kanske skulle göra det oftare, men som Robert svarade när min kusin frågade honom om oddsen att vinna: "Ja, oddsen för att jag ens skulle spela gör det omöjligt att vinna"

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Réunion, utan tvivel, fast det var ju inte direkt semester. Vi säger det ändå! Paradiset

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest? Tittar knappt alls på TV, men det blir nog oftast 5:an då det väl händer.

Jag utmanar Nina, Lisa och sedan via mail mina kusiner David och Per då jag inte läser så många bloggar

Nu måste jag rusa! Gympa ikväll igen, jippie! Ska bli så skoj!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Lite små skoj att vi fick samma resultat, det kanske inte är för inte vi sítter rygg i rygg på jobbet ;)

Kul att du antog utmaningen och att få läsa dina svar.

Förstår att gympan var toppen!

Syns i morgon!
Kram Eva