Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 4 september 2008

Mitt i ett moln

... av hundhår! Ceasar har i flera veckor släppt kopiösa mängder hår, så igår kväll fick jag nog och ställde honom i badkaret för en rejäl rengöring/avhåring. Hår lossnade, i mängder.

Såhär nöjd och söt var han efteråt. Han somnade på tvärsen i bädden med framtassarna på bäddkanten och svansen upp efter väggen. Min lilla goding!

Gympapremiär ikväll, börjar bli nervös faktiskt! Klockan sju kör vi igång, få se hur många som dyker upp. Det ska bli skoj! Måste börja förbereda här, välja träningskläder. Viktiga saker!

På jobbet har vi ÄNTLIGEN kört igång på schema och man får andas lite mellan lektionerna. Det känns prima!

3 kommentarer:

Christina sa...

Villken söt hund du har....
Tack för titten.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad söt han är!

Härligt med gympan, förstår att det blev succe!

Undra hur mitt schema ser ut... jag känner mej liiiite vilsen inför morgondagen, men det löser sig nog. Jag får väl berätta roliga historier annars från 8-16 :)))

Syns i morgon, är du laddad för BOX? Läääängtar!!!

STOR KRAM från Eva

Anonym sa...

tänk att vovvar ger så mycket glädje o kärlek -
o lycka