Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

lördag 27 december 2008

Hjälp med tapetval

Beslutsvånda! Jag har hämtat tapetprover nu och börjat kika lite mer. De som jag skrev om i inlägget innan finns närmast i Kalix att få se prover på + att de är väldigt dyra... har hittat några andra här som jag också tycker mycket om. Har fotat med kameran, hjälp mig!
1. De ljusa träden är metalliska, silverbeige ungefär. Resten av rummet i den bruna tonen som är i bakgrunden.


2. Den vänstra sidan är det som är aktuell här, och fortsättning till nästa vägg skulle bli....

... den här. Det är fyra våder som man fortsätter väggen med, så alltså: fondvägg den med svart botten och gröna blad, väggen till höger om den skulle fortsätta med detta träd och sedan gå över i vitt i resten av rummet.

Vad sägs om denna? Väldigt blanksilvrig i botten. Vet ej fortsättningen på rummet, någonting grått antagligen.

Brun botten med metalliska trollsländor, resten av väggarna bruna.


eller samma tapet men med ljusare beige botten. Resten av väggarna beige.

Denna har också metallisk botten, men mera mot guldhållet. Resten av väggarna i någon brun/Beige nyans.
Jag har riktig beslutsångest, men trevlig sådan. Kom med synpunkter, snälla!
Nu ska jag börja fixa här, vi ska ha middagsgäster ikväll, grekisk pyttipanna, rött vin och spela sällskapsspel. Ska bli jättetrevligt!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag föll för den översta. Men nr 2+3 som du tänkte var ju också fina.

Jag har inte pratat med Lollo ännu. Mamma åker på måndagmorgon, så jag har inte hört av mej till Lollo än.

KRAM från Eva