Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 18 december 2008

Julblommor är underbara!

Efter jobbet idag åkte jag till svärmor och fick arrangera en egen julgrupp. Jag är mäkta nöjd över resultatet. Hade tänkt ut det redan i förväg, och det blev riktigt bra!


Vi hade julavslutning på gympan idag. Det var "bara" fyra som kom, men jag förstår att man har att stå i nu när det är jul på gång. Efteråt fikade vi glögg, och en av deltagarna hade ordnat så tomten kom till och med och delade ut julklapparna vi hade köpt. Superskoj! Vi satt och fikade och myste, drack glögg och deltagarna hade med sig hur mycket gott som helst. Jenny och jag fick presenter både fårn idrottsföreningen och av deltagarna, herregud! Från idrottsföreningen fick vi två ljuslyktor från Cult, jättesnyggt! Och Siw hade bakat jättepepparkakashjärtan oc jade pyntat med kristyr och band att hänga upp dem med, och så fick vi varsin chokladtomte. Gympan verkar vara väldigt uppskattad och det är så himla roligt!

Nu måste jag hoppa i säng så man är lite pigg imorgon. Skolavslutning och därefter ett skönt, efterlängtat jullov. Ha det gott alla! Kram!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad VACKER din egna julgrupp är!!!
Fast, jag tycker ju så klart att den du har gjort till mej är den finaste!!! Den ÄR såååå FIN!!!
Du är så pysslig och duktig Stina. Du har verkligen ögat och handen för att göra fina saker.
Jag fick inte ur mej ord för att beskriva HUR lycklig och rörd jag blev av din julgåva. Att du har pysslat och ägnat tid, arbete, material etc till lilla mej, det är så genomsnällt och omtänksamt!!! Du har ett hjärta av guld!!! Jag har aldrig någonsin sett vackrare julblomma.

Tack för igår & ha en fin helg!

STOOOOOOR KRAM från Eva