Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

fredag 26 december 2008

Ny tapet till massagerum

Julen har varit underbar. Mys med nära och kära, men det var ändå liite trist att inte vara med min släkt på julafton, men det blir ju nästa år igen. På juldagen var vi in till stan och åt julmat med mamma, mormor, morbror och hans fru i allafall. Vi kör vartannat år på julafton, det blir bäst så.
I julklapp fick vi bland annat att välja ut tapeter till något/några rum och skicka fakturan till den som gav oss detta. Sedan skulle hon komma och tapetsera också. Helt underbar julklapp! Vi har bestämt oss för att fixa massagerummet och lilla toaletten nere. Till massagerummet har jag nu hittat denna som jag blivit alldeles förälskad i:



Jag troor att jag vill ha den övre, med lite mera färg men samtidigt så är den ljusare kanske lättare att titta på... det blir i alla fall som fondvägg. Vad säger ni, vilken är finast? Övriga rummet i enfärgat. Otroligt snygg, men så kostar den en del och jag vet inte om man törs välja den då man inte betalar själv... får konferera med sambon så får han höra efter om det kan gå för sig. Har även hittat en annan, från samma kollektion som vi har i garaget, i ungefär samma stil som dessa ovan, men när jag såg de här var det som att jag bestämde mig. Vi får se...
Hoppas ni haft en underbar jul och att ni njuter med era nära och kära. De är det bästa vi har!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Helt klart den översta!

Vilken fantastisk Julklapp. Konstigt att jag aldrig får sådana - hade passat i år när jag har 10 rum som jag vill tapetsera om.

God fortsättning!

Kram Maud

♥ cloudberrie ♥ sa...

Fina de med och vilken UNDERBAR julklapp!!!

Men jag röstar ändå på den översta eller de två näst översta i nyare inlägget. Jag gillade det med Kina inspirationen i träden. Eller den som ser ut som en P-vaara skog ;)

God fortsättning!!!
STOR KRAM från Eva