Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

söndag 16 november 2008

80 år

Min älskade mormor fyllde 80 år idag, så vi åkte in till stan och firade henne. Hon är en kavat dam som vet vad hon vill, men samtidigt så mjuk och mån om oss alla. Världens bästa mormor! Jag filtade ihop en present åt henne... Tanken var att det skulle bli en tomtebrosch som hon skulle kunna ha till jul, men han blev så stor så jag fick klura ut något annat. Han fick bli ramdekoration istället, och så gjorde jag en liten jultavla också. Tyvärr urusel kvalitet på mobilfoto.



Måste bara visa vad jag såg i min kaffekopp igår efter att vi hade ätit hos svärföräldrarna. Är detta att spå i kaffesump, och vad vill det då säga mig?
Är det ett omen? Sambon är i och för sig extra kramig för tillfället och hänger på mig som en ryggsäck, så det kanske är det som menas. Jag satt och höll i Agnes som gurglade och skrattade åt mig, när jag hajade till på hjärtat i koppen. Lite spännande :)

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jätte söt tavla! Den förstår jag att mormor blev glad över.

Hjärtat, såååå häftigt! Jag accosierar omedelbart på barn eftersom du säger att du satt med Agnes i famnen. Fast visst, kärlek är ju annat också så kanske ett frieri ;)

Jätte häftigt!

STOR KRAM från Eva