Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 27 november 2008

Äntligen - paphiopedilumen har slagit ut!

Min underbara skönhet från Réunion reste med mig runt halva jorden för att hamna i en liten norrländskt by... och nu, tre år senare så är den grannare än någonsin. Första knoppen har slagit ut!


HELT LJUVLIG! :)

Har kommit hem från gympan efter att ha haft jätteroligt med "flickorna" :)
Det är kul att göra lite småändringar i programmet. De märker det direkt!
En dag kvar. Sedan är det helg, som innebär dop. Jag ska vara fadder åt Sebastian, en av mina bästa kompisars barn. En stor ära att få det förtroendet! På lördag kväll ska vi på glöggafton hos Jenny och Tobias, ska bli jätteskoj!

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad HÄFTIG den är din vackra orkide! Förstår att du är glad för den och extra roligt när den rest så långt, ett speciellt minne.

Hoppas dopet var fint och att kvällen blir härligt avkopplande med en massa skratt!

Kramis från Eva