Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

söndag 9 november 2008

Découpage i garage - går det?

Ja, det rimmar ju fint, och det blev helt underbart kul faktiskt. Har skrattat en hel del åt mitt lilla påhitt i garaget då vi trötta, men glada blev klar med sista väggen. Vi skulle egentligen bara tapetsera två väggar, men så fanns det tapet kvar så vi kunde ta det sista på port/dörrväggen.

Det blev faktiskt jättebra. Sedan tickade ju då mitt pysseltänkande igång, och découpagen kom sig in i garaget...
... när man väl kommit in i garaget så ser man mitt lilla påhitt ganska snabbt. Mickel räv har smitit från tapeten, ut på listen ovanför fönstret, ser ni? :)
Och såhär ser det ut på nära håll. Tyvärr bara mobilfoton igen så kvaliteten är inte den bästa, men han gör faktiskt mycket för garaget, den lilla rymlingen :)


Dessa två ugglor som har flygit in mellan fönstrena var mitt första påhitt,
räven kom senare :)


Och såhär ser det ut på närmre håll.

Har idag varit på en heldagskurs i Feldenkrais-metoden och det var jättebra! Har insett en massa saker som man så lätt kan ändra på i sina rörelser för att göra dem effektivare och använda kroppen på rätt sätt. Nästa kurs kommer i januari, längtar redan :)

2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Härligt! Gillar verkligen ert coola garage!

Spännade, då får du berätta i morgon. Jag går just nu åt skogen fel, får värk under trampdynorna.

Syns i morgon!
STOR KRAM från Eva

Kottemor sa...

Såå fint det är!!
Absolut det finaste garage jag sett:)

Kramar!