Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

söndag 23 november 2008

Husmorshelg

Helgen har fortsatt i hemmets tecken. Idag bakade jag: chokladbiskvier och bondkakor
Nu ska vi väl klara oss med fika till jul i alla fall :)

Helgen har varit lugn och skön, men Robert har tillbringat det mesta av sin tid i traktorn, så det var lite trist, men vi har ändå hunnit prata med varann nu. Har varit mycket hela veckan, inte en enda ledig kväll för mig så nu fick vi ta igen det lite innan han hoppade i traktorn. Robert plogar två byars vägar men jag tycker att det är "finare" handskottat så jag knatar på här ute när det kommer snö (oftast).
Fyra veckor kvar till jullovet nu! Det är så mycket jag ska hinna med, och jag KOMMER hinna med det. Det gäller bara att fördela tiden rätt, och inse att det ska bli gjort varesig jag tänker att jag har tid, eller att jag aaldrig kommer hinna. Så därför har jag självklart tid till det! (The Secret-tanke).
Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig. Skulle också vara kul om de som läser kunde lämna en liten kommentar ibland... Cloudberrie är min trogna "kommentarlämnare" men det är ju många fler som läser...
KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej. lämnar en liten kråka här efter önskemål. Brukar kika in här någon gång i månaden för att se vad som händer i ditt liv. Idag fick det mig dock mest tokigt sugen på nybakta bullar ;-) Ser ut som att ni har det jättefint i huset..hade varit jätteskoj att komma förbi och hälsa på. Ha det bäst! Kramar från Lisa