Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 14 maj 2009

Nya husfärgen


Jag kunde inte hålla mig! Var och hämtade färgen till huset idag, ska ju bli storprojekt om några veckor! Skulle testa ett streck för att se kulören på riktigt, men målade hela (jaja, det är ju inte så mycket) framsidan av garaget. Till detta kommer vi att ha "stugrött" runt fönster och dörrar, och fönsterbågarna blir en krämvit färg. Den krämvita kommer också att målas på balkongtaket, balkonggolvet och även på framsidan där taket skjuter ut. Tror det kommer bli riktigt riktigt bra! :)

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Det tror jag med, väggfärgen ser fin ut! Spännade att se hur det blir med det röda till. Tror det blir kanonsnyggt! I vår kojja i Muorjevaara har vi den färgkombinationen och jag stortrivs med den.

Trevlig helg!!!

Stor kram från Eva