Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

måndag 11 maj 2009

Projekt på g

Hemma sjuk idag, varit väldigt o-aktiv till nu, kl. 15.00 nästan.. Tog fram dopklänningsstickningen som fått ligga några veckor eftersom jag trodde att jag hade gjort fel. Tydligen så var det rätt, så det var skönt. Här kommer bilder på de pågående projekten!
Mormorsrutefilten växer

Såhär ser dopklänningen ut för tillfället. Mycket kvar!

Igår slog febern till, efter att jag fixat och donat hela dagen. Fick frossa så jag skallrade tänder, och blev jättehängig. Fortfarande dåligt med krafter.. hoppas jag tar mig på jobbet imorgon i alla fall!

2 kommentarer:

ida sa...

Men guuud va fin dop-klänningen kommer att bli!!!! du år så himla duktig!
kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å vad FINT!!! Du är så pysslig och duktig med ALLT som du gör!

STOR kram