Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

torsdag 21 augusti 2008

Bara så underbart!

Nu finns det ingen återvändo! Affischerna för vår gympa hänger uppe på anslagstavlorna. Det känns hur bra som helst!


Blomlandet ser numera ut såhär i ena hörnet. Ganska så vildvuxet!


Kornvallmona är fortfarande otroligt vackra

... och det är fullt i knopp än. Vi får se hur många som hinner slå ut

När jag åkte runt och satte upp affischerna stannade jag till vid sjön som byarna ligger runt. Det är så otroligt vackert och fridfullt att vara där!

Ceasar snygg som vanligt


Vacker solnedgång


Mina blommor i urnorna har också vuxit så man inte ser urnan alls längre. Det är ju rätt fint, men ser lite ovårdat ut!

Allt känns bra nu. Nygympad, och vi har fått ihop jättebra (!) rörelser till Shania Twain's "Man, I feel like a woman". Jobbet känns helt okej nu, och jag hoppas på ett riktigt bra läsår. Min hälsa är bra. Jag är pigg och har energi, äter rätt och jag trivs bra med det mesta just nu. Underbart! :)

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

FNISS den där gympan blir toppen! Bilden ger mej verkligen "husmorsgympa i Pajala" feeling ;) Jösses vad ni ska få skratta gott och vad ROLIGT ni kommer att ha det!!! Kanske kunde du spinna vidare på detta och köra lite "Frökengympa" på jobbet med ;) Mer leenden där skulle inte skada... fast vi blir ett kanon team i år, du å ja med MASSOR av glada leenden och positivt tänkande.

Vad VACKRA foton med solen och sjön! I morgon måste jag ta med mig kameran jag med, för i kväll var det otroligt vackert ute med den rosaröda solen. Förstår att du stortrivs i byn! Nu är nog enda gången jag kan sakna "min" fd by, för då hade vi nästan varit "grannar" ;) men nä, den tanken raderar jag snabbt, jag bor bra här där jag är på Andra Sidan. Vi är ju grannar på jobbet istället ;)
Ditt blomland är så vackert! Vilka skira och ljuvliga blommor. Du har fått det så fint. Om 27 år ska jag med ha det så ;) Så tillsvidare njuter jag av ditt vackra! Vore skoj att få tiden, eller rättare sagt TA tiden att åka upp och hälsa på dig! Men den där tiden...
Nä, NU ska jag sova!!!
Vi syns, KRAM KRAM