Om mig

Mitt foto
Du har nu kommit till min blogg. Jag är nybliven mamma till underbara Astrid. Till favoriterna i livet hör familjen, släkt och vänner, katten Asta, vårt hus, rosa och vita toner, blommor i massor! Jag blir mycket glad om du lämnar en kommentar!

söndag 17 augusti 2008

Bebis, nytt hemma, jobb imorgon

Världens sötaste Agnes fick vi besöka igår. Hon var 48 cm lång och vägde 3390 gr. Pytteliten och superfin!
Här har vi en stycke väldigt stolt storasyster Carolina, som håller i lillasyster Agnes.
Och här har vi mig, extrafaster som myste massor med Agnes i famnen. Världens minsta, finaste tjej!

Och sen har hemmet fått lite annan stil nu. Det blommiga romantiska har fått ge vika för lite mer stilrent, höstigt. Gardiner och kudde från Rut Orrmalm, No1 Design.


Närbild på kudden. Hennes saker hittar man på http://www.textilinredning.com

Och köket har fått Cult-gardiner. Jag älskar motiv på löv!


Har varit hos svärmor precis och införskaffat lite nytt grönt till fönstrena också. I köket står nu denna orkidé, lite speciell färg på den.


Och i vardagsrumfönstren har jag två stycken sparrisar, mina älskade bordslampor i vitt/beige och så mina små lackskor från när jag var liten.


Imorgon är det dags att börja arbeta igen. Det känns helt okej nu när jag ska vara på ett ställe, och jag ser faktiskt till och med fram emot morgondagen. Det ni!

2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken söt storasyster & mysbebis! Förstår att det är en stolt faster som oxå är söt!!! :)

Vad fint du har det hemma hos dig, alltid oavsett vilken stil du väljer! Jag nästan skämdes när ni var hem till mej igår... nåväl, jag ska inte grubbla så, jag vet ;)
Jag måste kika på Ruts hemsida, spännade!

Hoppas dagen idag var okej. I morgon tar jag ny tag och tillsammans ska vi väl "överleva" även detta lärår? ;)

STOR STOR KRAM

Anonym sa...

if the little girl wants I will take her to bed and give her a baby, she would be nice and tight just how I like them